ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
سه شنبه, 06 فروردين 1398 14:45

طرح توجیهی پرورش گل محمدی

طرح توجیهی پرورش گل محمدی به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری معرفی شده تا اطلاعات مناسبی در خصوص این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن در اختیار علاقه مندان به راه اندازی این کسب و کار قرار گیرد.

معرفی طرح توجیهی پرورش گل محمدی

گل محمد‌ی از تیره گل سرخ است و با نام علمی Rosa damascena شناخته شده و نوعی رز هیبرید‌ چند‌ رگه است. اسانس گل محمدی به نام «طلای مایع» شهرت جهانی داشته و جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد جهانی کشاورزی دارد. گل‌محمد‌ی به شکل درختچه ای خزان کننده، روی شاخه‌های یک‌ساله تشکیل‌شد‌ه و د‌ر اوایل صبح شروع به باز شد‌ن می‌کنند‌. د‌وره گلد‌هی کوتاهی د‌اشته و معمولا یک‌بار د‌ر سال گل می‌د‌هد‌. ه جرات اد‌عا کرد‌ که نخستین زادگاه تولید و کشت گل محمدی و گلاب، ایران بوده است بدین جهت تولید‌ آن د‌ر کشور سابقه‌ای چند‌هزار ساله د‌ارد‌، همینطور تولید عطر و اسانس آن به یونان باز می‌گردد. تولیدکنندگان اصلی گلاب در دنیا شامل ۶ کشور هستند، در این بین کشور ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی مناسب و همینطور خاک حاصلخیز که دارد برای کاشت و تولید گل محمدی مناسب‌تر است. کیفیت گل محمدی تولید شده در ایران در میان کشورهای لهستان، بلغارستان، مالزی، مراکش و تونس به مراتب بهتر است. سازگاری مناسب گل محمدی با آب و هوای ایران و مناطق کوهستانی و مرتفع که جزو گیاهان با نیاز آبی‌کم است موجب توسعه گلستان‌ها و ایجاد کارگاه‌های گلاب‌گیری برای تولید و عرضه سایر فرآورده‌های حاصل به بازارهای داخلی و خارجی شده است.

میزان سطح زیرکشت گل محمدی در کشور

گل محمدي نسبت به شرایط محیطی سازگاري خوبی دارد و از شاخص ترین صفات گل محمدي بقاء و سازگاري آن نسبت به خشکی است و از این گیاه به عنوان گیاه زینتی و دارویی استفاده می شود. تولید این گل تقریباً در سراسر کشور می تواند کشت و تولید شود، ۶استان در کشور بیشترین میزان تولید گل محمدی در کشور را در اختیار دارند که شامل استان‌های اصفهان، کرمان، کرمانشاه، فارس و آذربایجان شرقی می باشند. تولید سالانه بیش از ۷هزار تن گل محمدی در شهرستان کاشان، این شهرستان را به قطب تولید محصول مذکور در کشور تبدیل کرده است، همچنین سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ هکتار می باشد، بخش های قمصر، برزک، نیاسر، جوشقان و کامو از جمله بخش ها مهم مرکز تولید گل محمدی در این شهرستان مطرح هستند. بیشترین سطح زیر کشت گل محمدی و تولید گلاب و صادرات آن مربوط به استان‌های فارس، کرمان و اصفهان است.

صنعت گیاهان دارویی منبع عظیم اقتصادي و با ارزش افزوده بسیار بالا در ایران محسوب می شود. شناخت زمینه ها و برنامه هاي اشتغال در آن میتواند موقعیت ارزشمندي به این صنعت در داخل و در بخش صادرات و حضور موفق ایران دربازارهاي جهانی ببخشد.

در همین راستا، نهضت تولید و مصرف گیاهان دارویی و داروهاي گیاهی وفراگیر شدن طب سنتی، در کانون حمایت و برنامه ریزي مدیران اقتصادي-اجتماعی و حوزه سلامت کشور و نیز مورد گرایش جامعه قرار گرفته است. شکل گیري ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی ایرانی و به دنبال آن طراحی و اجراي سند راهبردي توسعه صنعت گیاهان دارویی ایران و اقبال عمومی از مصرف این گیاهان و داروهاي ذيربط مؤید این مدعاست.

گلاب, اسانس, گلبرگ, غنچه خشک, کانکریت و ابسرلوت از فراورده های اصلی گل محمدی می باشد.

خواص گل محمدی بسیار است، مصرف گلاب بیشتر در ایران و کشورهای همسایه رایج است و در اروپا و آمریکا  و کانادا بیشتر از اسانس گل محمدی به منظور استفاده در صنعت عطر سازی, صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی, صنعت دارو سازی, تزیین سبدهای گل و در تهیه کیک و شیرینی جات و نوشیدنی ها می باشد.

کد آیسیک پرورش گل محمدی

سریال کد ایسیک گلاب1549412419و کد گمرکی 33019011

کد ایسیک بسته بندی گلاب و عرقیات گیاهی7495412359

روش پرورش گل محمدی

برای احداث گلستان ابتدا نیاز است که زمین موردنیاز این کار را مطابق نظر کارشناسان جهاد کشاورزی خریداری کرده و یا از منابع طبیعی دریافت کنید.

پس از تهیه زمین مناسب نیاز است که آن را تا حد امکان تسطیح کنید که این امر بستگی به مکان شما و میزان تسطیح خاک، هزینه بین 1000 تا 2000 تومان را برای شما خواهد داشت..

قبل از شروع کشت نیاز است که زمین را شخم عمیق بزنید در این صورت باید هزینه شخم و تراکتور را هم به هزینه‌ها اضافه کنید.

در مرحله بعدی چون عملیات کاشت قلمه‌ها به‌صورت دستی انجام می‌شود به تعدادی کارگر فصلی جهت کندن چاله و کاشت و کودپاشی (کود دامی پوسیده) نیاز دارید.

هزینه کارگران فصلی هم باز با توجه به تعداد و متراژ زمین و شرایط کار از 30 تا 50 هزار تومان باید در نظر گرفت.

مقدار کود پوسیده دامی هم برای کاشت 10 تا 20 تن در هکتار است که برای هر تن با احتساب هزینه‌های حمل‌ونقل و بار کردن و ... 70 -80 هزار تومان باید در نظر گرفت.

سپس نوبت خرید قلمه‌های گل محمدی است که در دسته‌های سه‌تایی به‌صورت بدون ریشه به مبلغ 1500 تومان و ریشه‌دار 3000 تومان به فروش می‌رسند.برای خرید قلمه های گل محمدی از طریق وب سایت لایزنگان اقدام کنید.

ایجاد گلستان سرمایه‌گذاری چندساله است به‌صورت که حداکثر بازدهی گلستان در سال چهارم و پنجم و ششم است، یعنی در سال‌های اولیه بازدهی کمتری دارد و به‌تدریج شروع به ازدیاد می‌کند.

 عملکرد گل محمدی درکشت های آبی و مناطق پر بارش در سال‌های حداکثر خود 5 تا 6 تن گل در هکتار است که این میزان درکشت دیم و مناطق کم بارش حدود 1/5 تا 2 تن است.که البته به این مقدار باید فروش پاجوش های سالم را هم اضافه کرد.

گلچین‌ها را باید صبح زود و قبل از ساعت 9 جمع‌آوری کرد، گل‌های جمع‌آوری‌شده بعد از ساعت 9 عطرمایه کمتری دارند و این موضوع در شرایط دیم تشدید می‌شود.

 آفات گل محمدی

گل محمدي آفات (حشرات و کنه ها) خاص خود را دارد، که این آفات بعضي اختصاصا يا عمدتا به گل محمدي خسارت ميزنند، بعضي براي اولين بار به فون آفات ايران معرفي ميشوند و بعضي هم همان آفات شناخته شده اي هستند که قبلا به عنوان آفات رز گزارش شده اند. در هر حال جمعيت و اهميت خسارت آفاتي که روي گل محمدي فعاليت وتغذيه دارند بسته به گونه آنها متفاوت ميباشد. خسارت بعضی از این آفات شدید است، به طوریکه زارعین گلکار مجبورند هر ساله جهت کنترل آنها نسبت به سمپاشیهای مکرر با استفاده از سموم مختلف اقدام نمایند. به عنوان مثال در برخی مناطق از جمله برزک و ویدوج لاروهای جوانه خوار سبز گل محمدی باعث از بین رفتن بیش از 30 درصد غنچه ها میشوند. به همین ترتیب در برخی مناطق خسارت سوسک سر شاخه خوار رزاسه به حدی است که باعث پژمردگی و مرگ سرشاخه ها به خصوص در درختچه های جوان میگردد.از دیگر آفت های گل محمدی گیاه سس است که در صورت کنترل نشدن به موقع خسارت های جبران ناپذیری به باغ وارد می کند.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی پرورش گل محمدی اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی پرورش گل محمدی را به ما بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 8580 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
18 تعداد فروش
ریال 1,900,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید دارو

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید دارو و مواد اولیه دارویی سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 75 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود ...
10 تعداد فروش
ریال 2,300,000

طرح توجیهی کشت غلات

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کشت غلات سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 86 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(قاب ...
1 تعداد فروش
ریال 2,100,000

طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل راه اندازی آموزشگاه خیاطی سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 40 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فر ...
1 تعداد فروش
ریال 1,300,000
طرح توجیهی تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی
طرح توجیهی تولید دارو
طرح توجیهی کشت غلات
طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام