ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
چهارشنبه, 21 مهر 1400 08:06

طرح توجیهی تولید شیره خرما

نوشته شده توسط

شیره‌ی خرما از خوراکی‌های پر خاصیت و مقوی است. بیش‌تر افراد ترجیح می‌دهند تا از این ماده در وعده‌ی صبحانه‌ی خود استفاده کنند. طبع گرم شیره‌ی خرما باعث می‌شود تا انرژی لازم برای روز زمستانی را داشته باشید. گفته می‌شود که شیره‌ی خرما مواد ویتامین زیادی در خود دارد. بنابراین با مصرف آن می‌توانید خود را از مصرف مولتی ویتامین‌ها بی‌نیاز سازید. در طرح توجیهی تولید شیره‌ی خرما، تلاش کرده‌ایم تا خواص و ماهیت این خوراکی را به شما معرفی نماییم. هم‌چنین در این مقاله شما با نکات راه‌اندازی یک کارگاه تولید شیره خرما آشنا خواهید شد. اگر شما نیز به دانستن چنین اطلاعاتی علاقه‌مند هستید و یا قصد ورود به این حرفه را دارید، مطالعه‌ی این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

شیره خرما بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

شیره خرما یکی از شیره‌های خوراکی سرشار از خواص است. گفته می‌شود مصرف شیره‌ی خرما در کنار شیره‌ی انگور و شیره‌ی توت، کم خونی و فقر آهن را درمان می‌کند. شیره‌ی خرما در بین ما ایرانیان، در وعده‌ی صبحانه سرو می‌شود. به خصوص در فصل زمستان، مصرف این ماده‌ی غذایی بدن را گرم نگه داشته و انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن را تأمین می‌نماید. در ادامه با خواص این ماده بیش‌تر آشنا خواهید شد.

خواص شیره‌ی خرما بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

شیره‌ی خرما، طبعی گرم دارد.  شیره‌ی خرما، منبعی غنی از ویتامین‌ها می‌باشد. در شیره‌ی خرما، آهن بسیار فراوانی وجود دارد. مصرف شیره‌ی خرما از بروز کم خونی جلوگیری خواهد کرد. شیره‌ی خرما، بسیار انرژی‌زا است. مصرف شیره‌ی خرما، یادگیری و عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد. شیره‌ی خرما می‌تواند در تسکین درد و ضعف قلبی مؤثر باشد. درمان یبوست، با مصرف شیره‌ی خرما امکان پذیر است. شیره‌ی خرما در تسکین دردهای روماتیسمی نقش دارد. مصرف شیره‌ی خرما در رفع خستگی و تعادل اعصاب، مؤثر است. شیره‌ی خرما می‌تواند سبب چاق شدن صورت شود. شیره‌ی خرما از خشکی چشم جلوگیری به عمل می‌آورد.

توجیه تولید شیره‌ی خرما و بازار مصرف آن بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

از آن‌جایی که سلامتی اولین و مهم‌ترین گزینه‌ای است که افراد به آن توجه خواهند داشت، بازار مصرف خوبی برای شیره‌ی خرما پیش بینی می‌شود. چرا که این ماده‌ی غذایی خواص بسیار زیادی دارد و می‌تواند ضمانت سلامتی افراد مصرف کننده‌ی آن باشد. بنابراین در صورتی که افراد جامعه به خواص این ماده‌ی غذایی آگاهی داشته باشند، احتمالاً آن را یکی از اقلام سبد ماهیانه‌ی خود قرار خواهند داد.

البته در بازار تولید شیره‌ی خرما، باید این را در نظر داشت که بیش‌تر مردم به دلیل اعتماد بیش‌تر به محصولات محلی، ترجیح می‌دهند تا انواع ارگانیک و محلی شیره‌ی خرما را تهیه کنند. این امر می‌تواند نکته‌ی خوبی برای کسب و کارهای محلی و زنگ خطری برای تولیدکنندگان صنعتی این محصول باشد. هم‌چنین در صورت ورود به بازار تولید شیره‌ی خرما، باید حرفی برای گفتن داشت. یعنی باید کیفیت و طعم محصول به گونه‌ای باشد که مخاطبان را به سمت خود فراخوانده و راضی نگه دارد.

تولید شیره‌ی خرما به صورت سنتی با روش جوشاندن بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

در روش جوشاندن، خرماها در دیگ‌های با سر باز قرار می‌گیرند. به اندازه‌ی وزن میوه به آن آب افزوده و حرارت روش آن اعمال می‌شود. این حرارت تا زمانی که شیره‌ی خرما خارج شود و به غلظت مورد نظر برسد، ادامه دار خواهد بود. پس از آن، شیره‌ی حاصل شده را صاف می‌کنند و در ظرف‌های پلاستیکی یا حلب‌های فلزی نگهداری می‌کنند.

تولید شیره‌ی خرما به صورت سنتی با روش حوضچه سیمانی بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

در این روش، حوضچه‌های مخصوصی از جنس سیمان می‌سازند. این حوضچه‌ها، در حدود ۱ یا ۱.۵ متر از زمین بلندتر هستند. انتهای حوضچه‌ها نیز سوراخی تعبیه شده است. برای به دست آوردن شیره‌ی خرما از این روش، خرماها را داخل حوضچه‌های سیمانی می‌ریزند. در اثر نیروی وزن خرماها، روی هم فشار اعمال کرده و شیره‌ی آن خارج می‌شود. این شیره از سوراخ تعبیه شده در کف حوض خارج شده و جمع‌آوری می‌گردد. لازم به ذکر است که در این روش، شیره‌ی به دست آمده کاملاً طبیعی است.

تولید شیره‌ی خرما به صورت سنتی با روش حصیر بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

این روش، برای استخراج شیره‌ی خرما، بسیار شبیه به روش حوضچه‌ی سیمانی است. با این تفاوت که به جای حوضچه از سبدهای بافته شده از حصیر برگ خرما استفاده می‌شود. در این‌جا نیز بر اثر نیروی وزن خرماها، شیره‌ی آن خارج شده و از منفذهای لای حصیر برداشت می‌شود. این روش در برخی از نواحی جنوبی کشور، مرسوم است.

مراحل تولید شیره خرما در روش صنعتی بر طبق طرح توجیهی تولید شیره خرما

شست و شو و ضدعفونی خرماها هسته گیری برش و قطعه قطعه کردن خرماها عصاره گیری جداسازی تفاله تصفیه‌ی شیره خرما تغلیظ شیره به دست آمده پاستوریزاسیون جهت ماندگاری بالا بسته بندی و توزیع
خواندن 13217 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید تجهیزات هوشمند اطفاء حریق

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید تجهیزات اعلام و اطفاء حریق هوشمند  سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود ...
0 تعداد فروش
ریال 1,500,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید سیمان

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سیمان از کلینکر به همراه امکانسنجی سال نگارش:92 تعداد صفحه: 60 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود ...
0 تعداد فروش
ریال 2,200,000

طرح توجیهی تولید کمپوزیت سنگ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کامپوزیت سنگ سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 107 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی سورتینگ و بسته بندی میوه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل سورتینگ و بسته بندی میوه سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 43 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
3 تعداد فروش
ریال 1,700,000
طرح توجیهی تولید تجهیزات هوشمند اطفاء حریق
طرح توجیهی تولید سیمان
طرح توجیهی تولید کمپوزیت سنگ
طرح توجیهی سورتینگ و بسته بندی میوه

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام