ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43

سایر مقالات مدیریت (12)

یکشنبه, 20 مرداد 1392 18:20

بهترین و بدترین نکات در مورد کارآفرین بودن

نوشته شده توسط

تنهایی بدترین خصوصیت کارآفرینی است . با خود تصور کنید یک آدم فضایی در زمین فرود آمده است. پس از مدتی این موجود درمی‌یابد که برای بقای خود و تهیه نیازهای اولیه مانند غذا و یک پناهگاه امن به پول و یک درآمد خوب نیاز دارد. در این شرایط، دو گزینه پیش روی اوست: یا به یک کارآفرین خوب و موفق تبدیل شود یا شغل خوبی پیدا کند.

برای اتخاذ یک تصمیم بهتر و آگاهانه‌تر، در این مطلب به بررسی بهترین و بدترین نکات در مورد کارآفرین بودن می‌پردازیم.

سرمایه گذاری خوب و مطمئن هم مثل هر کار و پیشه دیگری نیازمند دانستن اصول و برنامه ریزی است و کسی می تواند ادعای انجام سرمایه گذاری موفق داشته باشد که از اصول آن پیروی کند.

آنچه در این گزارش پیش روی شماست، اصولی کلی و بسیار مهم است که رعایت آنها راه را برای سرمایه گذاری خوب و مطمئن باز می کند.

همراه ایران صنعت بمانید و با نظراتتان این مطلب را پربار تر کنید .

یکشنبه, 06 مرداد 1392 17:50

فرصت ها و محدودیت های کارآفرینی در اقتصاد ایران

نوشته شده توسط

مقاله حاضر اشاره به مطالعه اي دارد كه به يك رشته مسايل اقتصادي ايران از زاويه كارآفريني پرداخته است . در اين مقاله نشان داده مي شود كه كارآفرينها از چه ويژگيهايي برخوردارند و از اينرو مي توانند موتور حركت توسعه باشند. اين افراد به شرايطي محيطي مطلوب نياز دارند تا استعدادهاي خود را بروز دهند. اين شرايط شامل ساختار اقتصادي وبويژه وفور بنگاههاي خرد و متوسط، و وجود اقتصاد آزاد مي شود. در ايران ساختار در هرسه بخش مناسب به نظر مي رسد درحالي كه سياستهاي دولت فاصله اي ملموس با كاركرداقتصاد آزاد دارد.

یکشنبه, 06 مرداد 1392 17:30

آموزش کارآفرینی

نوشته شده توسط

اهمیت کارآفرینی انکارناپذیر و پرداختن به آن از ضروریات حال حاضر کلیه کشورها است.

:: براساس بررسی‌های به عمل آمده نقش و جایگاه کارآفرینی کاملا مشخص و پرداختن به آن جزو برنامه‌های اصلی طرح‌های توسعه کارآفرینی کشورها است.

:: اهدافی که در برنامه‌های آموزش و پرورش کارآفرینان پیگیری می شود عبارتند از: تربیت کارآفرینان جدید، هدایت کارآفرینان به سمت کسب مهارتهای لازم و ارائه مهارتهای لازم به آنان به منظور بالابردن میزان موفقیت آنان در کسب و کارهایی که شروع می‌نمایند.

پنج شنبه, 03 مرداد 1392 15:46

ویژگی‌های کارآفرین چیست ؟

نوشته شده توسط

کارآفرینی عبارت است از فرایند خلق چیزی جدید و پذیرش مخاطرات و سود حاصل از آن. به عبارت دیگر، کارآفرینی فرایند خلق چیزی جدید و باارزش است که با اختصاص زمان و تلاش لازم و در نظر گرفتن ریسک‌های مالی، روانی و اجتماعی و رسیدن به رضایت فردی و مالی و استقلال به ثمر می‌رسد. این تعریف دارای چهار جنبه‌ی اساسی است:

:: کارآفرینی مستلزم فرایند خلق است. خلق هر چیز ارزشمند و جدید. این خلق باید برای کارآفرین و مخاطبی که این خلق برای او انجام شده است ارزش داشته باشد.

پنج شنبه, 03 مرداد 1392 15:30

خلاقیت چیست ؟

نوشته شده توسط

به طور کلی خلاقیت فرایندی است که طی زمان ادامه داشته و ابتکار، انطباق‌پذیری و تحقق از خصوصیات بارز آن به شمار می‌آیند و می‌تواند جوابگویی برای مشکلات باشد.

آرامش زندگی در گرو برآوردن نیازهاست. نیازها به طور کلی به 5 گروه تقسیم می‌شوند:

:: نیازهای فیزیولوژیکی

:: نیاز به امنیت

:: نیازهای اجتماعی

پنج شنبه, 03 مرداد 1392 15:00

مدیریت فناوری و نوآوری چیست ؟

نوشته شده توسط

فناوری و نو آوری دربردارنده كلیه روش‌ها، فرآیندها سیستم‌ها و مهارت‌هایی است که جهت تبدیل منابع به محصولات بکار گرفته می‌شوند. به هرگونه تغییر و تحول در فناوری (ترک روشهای قدیمی و سنتی انجام امور) ”نوآوری“ اطلاق می‌شود. از جمله مهم‌ترین انواع نوآوری، می‌توان به ”نوآوری در محصول“ و ”نوآوری در فرآیند“ اشاره كرد.

نوآوری در فرآیند عبارتست از ایجاد تحولات موثر در روشهای تولید بروندادها و محصولات. نوآوری در محصول نیز دربرگیرنده تغییرات و تحولاتِ ایجادشونده در خودِ بروندادها (اعم ازمحصولات و خدمات) است.

چهارشنبه, 02 مرداد 1392 18:15

اصول مدیریت دولتی

نوشته شده توسط

ظهور سازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون آنها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است .

وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا آنجا درست قلمداد میکنند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و آسایش را به بوجود آورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج آن است نه شیوه انجام آن عمل.

چهارشنبه, 02 مرداد 1392 17:49

درسهایی در مورد كارآفرینی

نوشته شده توسط

همانطور که قبلا نیز عنوان شد، کارآفرینی مفهومی است که تاکنون از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. امروزه واژه‌ی کارآفرینی مفاهیم زیر را به ذهن متبادر می‌سازد:نوآوری، مخاطره‌پذیری، ایجاد یا تجدید ساختار یک واحد اقتصادی، اجتماعی

رضایت شخصی و استقلال‌طلبی. در این مطلب سعی داریم درس هایی در مورد کارآفرینی را بیان کنیم.

در ابتدا به نکاتی برای تفكر بیشتراشاره میکنیم:

درصورتیكه ایده درستی درباره كسب و كار نداشته باشید حتی كار سخت و پول فراوان نیز نمی‌توانند به نجات شما كمك كنند.

صفحه1 از2

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی بسته بندی خشکبار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی خشکبار سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 57 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
2 تعداد فروش
ریال 1,500,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید فروسیلیس

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل فروسیلیس سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 40 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل:docx(قابل ...
6 تعداد فروش
ریال 1,600,000

طرح توجیهی پرورش بلدرچین

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش بلدرچین  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: do ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید ظروف پلاستیکی، فیلم های چند لایه و چاپ

عنوان طرح: طرح توجیهی مفصل تولید ظروف یکبار مصرف، فیلم های چند لایه و چاپ  سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 64 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل ...
1 تعداد فروش
ریال 2,100,000
طرح توجیهی بسته بندی خشکبار
طرح توجیهی تولید فروسیلیس
طرح توجیهی پرورش بلدرچین
طرح توجیهی تولید ظروف پلاستیکی، فیلم های چند لایه و چاپ

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام