ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
یکشنبه, 07 بهمن 1397 23:55

طرح توجیهی نیروگاه زباله سوز

در طرح توجیهی نیروگاه زباله سوز سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح توجیهی نیروگاه زباله سوز

ازدیاد حجم زباله های شهری و افزایش مشکلات دفع آن و همچنین کمبود زمین مناسب جهت دفن و مسائل زیست محیطی سبب استفاده رویکرد به روش زباله سوزی در جهان امروز شده است بگونه ای که از سال ٢٠١٠ دفن زباله قابل اشتعال در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ممنوع گردیده است و تنها روش مورد توافق در این کشورها نیروگا ههای زباله سوز می باشد. نخستین بار در سال ١٨٧٠ کشور انگلستان مبادرت به ساختن اولین کارخانه زباله سوز نمود . پساز آن کشورهای دیگر از انرژی حاصل از سوزاندن زباله در موارد مختلف استفاده نموده اند . در کشور ما نیز براساس برآوردهای انجام شده درحال حاضر روزانه حدود هفت هزار تن زباله شهری درتهران ، هزار و سیصد تن در مشهد و هزار و صد تن در شیراز و حدود هزار تن در اصفهان تولید می شود ، این حجم کلان زباله ها علاوه بر اثرات سوء زیست محیطی ، مشکلات شهرداری ها و مراکز بهداشتی را بدنبال دارد . نیروگاه زباله سوز به عنوان یک روش کارا در دفع بهداشتی زباله است و از سوی دیگر مولد انرژی می باشد. زباله‌سوزی

زباله‌سوزی راه حل دیگری برای دفع زباله‌ها می‌باشد که از سال‌ها قبل در کشورهای پیشرفته صنعتی مرسوم بوده‌ است. زمانی که بحث دفع زباله‌های خطرناک و بیمارستانی مطرح می‌گردد، نقش زباله‌سوزها بیشتر نمایان می‌گردد. زباله¬سوزی در حقیقت یکی از فناوری‌های تولید انرژی از زیست توده نمی‌باشد بلکه روشی است که با منبع زباله و استفاده از فناوری‌های احتراق و یا گازی سازی تولید انرژی می‌کند.

زباله‌سوزها به عنوان واحدهایی تعریف می‌گردند که توسط حرارت، مواد زائد را اکسید و ترکیبات باقیمانده کربنی را تا حد امکان کاهش می‌دهند. محصولات خروجی از زباله‌سوزها، دی‌اکسید کربن، آب، خاکستر و حرارت حاصل از احتراق می‌باشد. علاوه بر این، آلاینده‌های هوا نظیر ترکیبات سولفور و نیتروژن و هالوژن ها و فلزات سنگین گوناگون (مانند کادمیم، جیوه و…) نیز از محصولات دیگر احتراق می‌باشند.

در مورد بسیاری از زباله‌ها، سوزاندن یکی از بهترین و یا ضروری‌ترین شیوه‌های مدیریت زباله به شمار می‌رود. در اغلب موارد، سوزاندن تنها بعنوان مرحله پردازش برای بسیاری از زباله‌های جامد و مایع بشمار می‌آید و پسماند‌های جامد یا مایع برای مراحل بعدی دفع باقی می‌مانند.

 

مزایای طرح توجیهی نیروگاه زباله سوز

زباله‌سوزی مزایای متعددی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

•         کاهش حجم نیروگاه

•         کاهش حجم زباله

•         کاهش سریع حجم زباله

•         دفع زباله‌های خطرناک

•         کاهش هزینه‌ها

•         از بین رفتن خطر آلودگی آبهای سطحی

•         از میان رفتن بو

•         کاهش میزان گازهای گلخانه‌ای

•         کاهش میزان آلاینده‌های هوا

•         از بین رفتن زیستگاه جانوران موذی

جهت آشنایی با نحوه بازیافت زباله روی لینک کلیک کنید

 

تجهیزات مورد نیاز جهت کنترل آلودگی در زباله سوزها

 

همانگونه که اشاره شد آلاینده‌های زیست محیطی بخشی از محصولات احتراق بوده و می باید تدابیری برای عدم نشر آنها به محیط اندیشیده شود. به طور معمول تجهیزات ذیل جهت کنترل آلودگی در زباله سوزها نصب می شود:

- سیستم سرد کردن گاز خروجی برای انجام عملیات تصفیه بعدی

- اسکرابر با استفاده از آب آهک جهت خنثی کردن اسید های تشکیل شده، فیلتر های پارچه ای، جذب با کربن فعال یا جاذب هاب کاتالیستی.

- نابود سازی دی اکسین و فوران با تامین دمای شعله ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سلسیوس و ممانعت از تشکیل رادیکال کلر آزاد بوسیله ایجاد شرایط کمبود اکسیژن یا بوسیله جذب و فیلتر های پارچه ای.

- جلوگیری از انتشار ذرات معلق با استفاده از رسوب دهنده های الکترواستاتیکی یا فیلترهای پارچه ای.

علاوه بر این می باید انتشار آلاینده از تاسیسات مورد نظر بصورت مستمر مورد پایش قرار گیرد.

خاکستر حاصل در زباله سوزها پس از خروج از زباله سوز سرد می شوند. در این مرحله می توان بوسیله سرند کردن و استفاده از آهنربا برخی از بخش های قابل بازیافت را از آن جدا کرد. حجم خاکستر حاصل بین ۱۰ تا ۲۵ درصد میزان ورودی است. همچنین خاکستر گاز خروجی ممکن است جزء مواد خطرناک محسوب شده و نیاز به استفاده از تکنولوژی های تصفیه پسماند در مورد آنها باشد. وزن خاکستر گاز خروجی تا ۵% مقدار ورودی است.

انواع تکنولوژی های متداول زباله سوزی که در در تولید انرژی استفاده می شوند:

احتراق با کمبود اکسیژن (احتراق چند مرحله ای)

احتراق توده ای (تک مرحله ای)

احتراق به روش بستر شناور

احتراق به روش کوره دوار

تکنولوژیهای احتراق با کمبود اکسیژن، احتراق توده ای، بستر شناور احتراق به روش کوره دوار در ۵۰ سال گذشته به صورت گسترده ای در اروپا و امریکا شمالی مورد استفاده قرار گرفته اند.

سوزاندن زباله به منظور ایجاد انرژی به‌طور کلی از روش‌های قدیمی متمایز می‌باشند زیرا در روش‌های قدیمی نه انرژی و نه مواد بازیافت می‌شد. زباله سوز مدرن که حجم زباله اصلی را به میزان ۹۵ تا ۹۶ درصد کاهش می‌دهد، بسته به ترکیب و درجه بازیافت موادی مانند فلزات از خاکستر برای بازیافت بهره می‌برند.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی نیروگاه زباله سوز اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی نیروگاه زباله سوز را به ما بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 5753 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید شانه تخم مرغ  سال نگارش: 89 تعداد صفحه: 39 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید پروتئین بار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید پروتئین بار سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 33 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
10 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید نان سنتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید نان سنتی  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
7 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید سموم دفع آفات

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سموم دفع آفات  سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 47 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فا ...
4 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ
طرح توجیهی تولید پروتئین بار
طرح توجیهی تولید نان سنتی
طرح توجیهی تولید سموم دفع آفات

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام