ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
پنج شنبه, 03 تیر 1400 17:51

طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

نوشته شده توسط

آن چه در این نوشتار می خوانید، چکیده‌ای کوتاه و مختصر در مورد طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت است. در این مطلب، بازار و روند کلی جهت تولید یراق آلات مختلف را خواهید شناخت.

 یراق آلات بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

یراق آلات، به ابزارها و وسایلی گفته می‌شود که در ساخت و تکمیل یک وسیله‌ی اصلی استفاده می‌شود. در طول شبانه روز و در محیط‌های مختلفی که روزمره در آن‌جا هستیم، با یراق آلات مختلفی سر و کار خواهیم داشت. شاید بهترین مثالی که بتوان زد، یراق آلات به کار گرفته شده در کابیت‌های آشپزخانه باشد. دستگیره‌های کابینت، لولاهای درب کابینت، ریل کشوهای کابینت (در مدل‌های فلزی سابق، ریل به کار نمی‌رفت.) و ... همه از انواع مختلف یراق آلات در این محیط هستند.
برای این‌که به اهمیت این تجهیزات پی ببرید، لازم است چند کلمه‌ای از کابینت و کمد صحبت کنیم. همان‌طور که می‌دانید، کابینت‌ها، کمدهایی هستند که به منظور نظم دهی بیش‌تر به وسایل طراحی شده‌اند. کابینت‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و طبیعی است که برای اتصال بخش‌های مختلف هر کدام از این جنس‌ها، به یراق آلات با جنس به خصوص نیاز داریم. هرچند اغلب یراق آلات جنس فلزی دارند، اما کیفیت و توان استحکام و مقاومتی آن‌ها با هم تفاوت دارد.

کاربردهای یراق آلات بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

یراق آلات می‌توانند اهداف مختلفی داشته باشند. مثلا برخی از انواع یراق آلات، برای زیبایی هستند و برخی جنبه‌ی سهولت و دسترسی بهتر و کاربرد آسان‌تر دارند. همین‌طور برخی یراق آلات نقش اساسی مانند تحمل وزن و فشار خواهند داشت.

انواع یراق آلات آشپزخانه بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

برخی از انواع پرکاربرد یراق آلات مورد استفاده در کابینت آشپزخانه، انواع دستگیره، لولا، آرام بند، ریل، پیچ‌های اتصال، پایه‌ها و تجهیزات نظم دهی توکار و ... می‌باشند. هر کدام از این یراق آلات‌ها، اشکال، جنس‌ها و کیفیت‌های متفاوتی خواهند داشت. به عنوان مثال لولا می‌تواند آرام بند، زاویه دار، مخفی و یا ساده باشد.
تولید یراق آلات نیازمند مواد اولیه باکیفیت و هم‌چنین دستگاه‌های پیشرفته است. در بسیاری از موارد، مقرون به صرفه‌ترین گزینه، واردات یراق آلات از خارج از کشو می‌باشد. معروف‌ترین کشورهای تولید کننده‌ی یراق آلات، ایتالیا، چین، آلمان، ژاپن، انگلستان، فرانسه، هلند می‌باشند.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید یراق آلات بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

مواد اولیه‌ای که در خط تولید یراق آلات به کار می‌روند، عبارتند از:

میلگرد از جنس ترانس، آهن و برنج اسید سولفوریک ورق فولادی (از نوع ورق روغنی) آهن قراضه کربنات سدیم اکسید فلز روی روغن مواد لازم برای بسته بندی و چاپ

فرآیند تولید یراق آلات بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

مواد اولیه‌ی بیان شده باید تهیه و آماده سازی شود و سپس فرآیند تولید یراق آلات، آغاز خواهد شد. در این فرآیند دو سری عملیات کلی برای تولید محصول نهایی انجام می‌شود. فاز اول، مخلوط و آماده سازی مخلوط مواد اولیه و فاز دوم، شکل دهی مخلوط آماده شده توسط قالب یا دستگاه‌های مخصوص است. در این فرآیند مراحل زیر باید طی شوند:

بردن مواد اولیه به کوره‌های ذوب قالب گیری مواد مذاب حاصل شده از کوره تمیزکاری و پلیسه گیری و رفع ایرادات محصول خروجی از قالب‌ها پوبیش زنی سوراخ کاری جهت اتصالات پیچ و مهره شست و شو و اسید زدایی سیاه کاری

وضعیت بازار تولید یراق آلات بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

بازار ورود به پیشه‌ی تولید یا واردات یراق آلات کابینت از نظر مصرف کننده فوق العاده قدرتمند است. ساخت و ساز و فرسودگی سبب ایجاد نیاز و خرید این محصولات می‌گردد. اما متأسفانه به علت وارداتی بودن سهم عمده‌ی یراق آلات، پدیده‌ی گران بودن قیمت آن به علت افزایش قیمت در ارزجهانی، ایجاد خواهد شد. از طرف دیگر قاچاق این کالاها، سبب شده است تا بازاری برای تهیه‌ی محصول با نرخ پایین‌تر ایجاد شود. تنها راه حلی که به نظر می‌رسد، جلوگیری از فروش کالاهای قاچاق است که این امر با تعدیل در نرخ گمرکی کالاهایی که قانونی وارد می‌شوند، امکان پذیر خواهد بود.

سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار تولید یراق آلات بر طبق طرح توجیهی تولید یراق آلات کابینت

در این حرفه، نمی‌توان بیان کرد که دقیقا به چه مقدار سرمایه نیاز خواهید داشت. چرا که حیطه‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید در هر کدام از آن‌ها فعالیت داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است شما فعالیت خود را محدود به تولید دستگیره کابینت کنید. طبیعی است که کارگاه شما در مقیاس خواسته شده خواهد بود. بنابراین خودتان تعیین خواهید کرد که چه میزان و تعدادی از تجهیزات و ماشین آلات لازم دارید. حتی ممکن است نرجیح دهید با اخذ کارت بازرگانی و مجوازت لازم، در کار واردات محصول خارجی ورود کنید.

خواندن 4206 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید آجر فشاری

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آجر فشاری سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 36 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
1 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید پاکت سیمان

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید پاکت سیمان  سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 48 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
1 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی ایجاد شبکه تامین مشترک نهاده های طیور

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل ایجاد شبکه تامین مشترک نهاده های طیور سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
0 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی پرورش بوقلمون

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش بوقلمون  سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 42 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: do ...
0 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی تولید آجر فشاری
طرح توجیهی تولید پاکت سیمان
طرح توجیهی ایجاد شبکه تامین مشترک نهاده های طیور
طرح توجیهی پرورش بوقلمون

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام